FAQ

Producten en Garantie

Wat zijn de openingstijden van ons showroom?

Onze Showroom is op Maandag van 12.00 tot 18.00 uur en dinsdag t/m zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur open.

Wat is de levertijd van mijn bestelling ?

De levertijd van je bestelling hangt af van je productkeuze. Ben je op zoek naar beddengoed? De meest gangbare maten zijn bij ons op voorraad.

Ben je op zoek naar een bed?

Bij het plaatsen van je bestelling wordt de levertijd aangegeven.By Letti Collection heeft een levertijd van ongeveer 4 weken. 

Is er een tijdindicatie bekend van mijn levering ?

onze bezorgdienst belt je 10 tot 30 minuten voor de levering om het exacte tijdstip door te geven op de afgesproken leverdatum.

Het is niet mogelijk om een tijdstip afspraak te maken.

Waarom kunnen de bezorgkosten variëren?

De bezorgkosten variëren tussen de €7.95 wanneer je pakket met de post kan worden opgestuurd tot €249,- wanneer je bestelling door onze bezorgers met de vrachtwagen wordt geleverd.In Amsterdam wordt By Letti Collection gratis geleverd en gemonteerd. Alle bedden van By Letti worden gemonteerd en geplaatst door ervaren bezorgers.

Kan mijn oude bed meegenomen worden bij levering?

Het is voor ons helaas niet mogelijk om je bed en andere producten in te nemen.

Betaling

Wat is het bezorggebied van By Letti?

By Letti bezorgt bestellingen in heel Nederland, België en in een gedeelte van Duitsland

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij levering?

Bij levering heb je de volgende betaalmogelijkheden:

  • * Contant bij de aflevering ( indien dat afgesproken is met de winkel)
  • * min 48 uur voor de levering overmaken onder vermelding van uw factuurnummer

omdat wij onze bezorgingen uitbesteden aan een extern bezorgdienst kunt u niet pinnen bij de aflevering.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

Wij bieden de mogelijkheid om je bestelling op te halen in de winkel.

Zijn alle producten op voorraad in de winkel?

Wij hebben alleen textiel op voorraad in de winkel . By Letti heeft veel modellen bedden uit voorraad leverbaar vanuit centraal magazijn. Neem contact op met de winkel om een afspraak in te planning.

Ik heb net een product besteld en dit is nu in de actie.Kan ik hier nog gebruik van maken?

By Letti voert gedurende het jaar verschillende soorten acties. Alleen bestellingen, die tijdens de actieperiode worden afgesloten komen in aanmerking voor de actieprijs. Ook geldt het actie aanbod alleen voor de artikelen in de omschreven maten van het actieaanbod.

Bezorging

Mijn Kortingscode werkt niet, wat nu?

Misschien is de korting niet van toepassing op het product van je keuze.

Gaat het om een unieke kortingscode?
Deze is niet te verzilveren op een bestelling met een lager bestelbedrag dan de waarde van de code.

Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken, per bestelling kan er één kortingscode worden verzilverd.

Ik wil online een bed bestellen of een matras, wat te doen?

Wij verkopen geen online bedden en matrassen . Als By Letti vinden wij dat u een bed eerst moet zien en testen. U bent van harte welkom in ons winkel, koffie staat altijd klaar.

Kan ik de bedden zelf monteren?

Alle bedden van By Letti zijn voor gemonteerd ( tenzij u een deelbaar achterwand heeft) de enige wat u hoeft te doen is pootjes eronder zetten, en de achterwand erin te schuiven.

Staat jouw vraag hier niet tussen?